Dviprasmiška padėtis dėl antros nebažnytinės santuokos

Paklausė anonimas Rugpjūčio 30, 2011 Tema: Santuoka
Skaitant šį atsakymą, susidaro įspūdis, kad kunigai ir net kardinolas Schoenborn tarsi pateisina tokį gyvenimą, antroje santuokoje be Bažnyčios palaiminimo. Tačiau Bažnyčios mokymas tokį gyvenimą vadina nuodėme, tiesa? Tai kaip čia yra, - pateisinate nuodėmę? Ar Bažnyčios mokymas toks atsilikęs nuo gyvenimo, kad patys kunigai užmerkia akis prieš jo neatitikimą realybei ir drąsina bei guodžia žmones, gyvenančius nuodėmėje???
P.S. Aš nepuolu, bet sutikite, kad padėtis tikrai dviprasmiška.

Atsakymų: 1

Atsakė kun. Gintaras OFS Rugpjūčio 31, 2011
Bažnyčia vis tiek vertins labiau civilinę santuoką, negu gyvenimą susimetus.

O dėl antros Santuokos - Bažnyčia niekada neatstumia nusidėjėlių, tačiau ir kviečia juos daryti tikrą atgailą: vaikų, kuriuos sužeidė pirmos santuokos skyrybos, atžvilgiu, palilkto sutuoktinio, kuris galbūt niekad jau nesusiras antros pusės, atžvilgiu ir t.t. Daug visokių gyvenimų, daug visokių istorijų. Negali vienu ypu visas aptarti. Gyvenimas tęsiasi ir labai svarbu, kaip jis baigsis. Be to, priimdamas žmogų, jį mylėdamas, nebūtinai visuomet pateisini jo elgesį. Ir Bažnyčia, mylėdama nusidedančius žmones neapkenčia nuodėmės. Juk pati Bažnyčia sudaryta ir nusidedančių, tačiau vis tik išganyman besiveržiančių žmonių. Užtat negalim svaidytis akmenimis.
Užduoti Klausimą

Temos


...