Kaip kunigai patenkina savo seksualinius poreikius (būdami sveiki vyrai), jeigu jie neva laikosi celibato ir nesimasturbuoja?

Paklausė anonimas Liepos 18, 2011 Tema: Lytiškumas
Kaip kunigai patenkina savo seksualinius poreikius (būdami sveiki vyrai), jeigu jie neva laikosi celibato ir nesimasturbuoja?

Atsakymai: (3)

Atsakė Rimas Pilypaitis Liepos 19, 2011
Na, čia reikėtų kiekvieno kunigo atskirai klausti, nes kiekvienas yra individaulus lytiškas žmogus. Kiekvienas asmeniškai atranda būdą kaip "susikalbėt" su savo lytiškumu. Tikriausiai, kad nėra taip labai svarbu seksualinius poreikius patenkinti. Yra kur kas daugiau įvairios veiklos, kuri seksualinius poreikius nustume į šalį.
Atsakė Antanas OFM Liepos 20, 2011
Reiktų patikslinti kai kuriuos terminus. Celibatas yra priesaika nekurti šeimos. O į skaistybę yra pašauktas kiekvienas žmogus tiek vyras, tiek moteris tike vedęs tiek ir ne. Todėl masturbacija VISIEMS yra nuodėmė, nes tai prieštarauja meilei, kuri yra save dovanojanti kitam.. Kas yra lytinis poreikis sveikam žmogui? Sveikas ir normalus žmogus išmoksta mylėti save dovanodamas kitam, skaisčiai. Tiek šeimoj tiek ir kunigystėj ar vienuolystėj gašlumas nėra toleruojamas. Aš daugiau vadinčiau tai ką visi turi ne seksualiniu poreikiu, bet INTYMUMO troškimu. O intymumą mes galime rasti tik vienybėje su kitu asmeniu, kas kunigų atveju turi būti Dievas ir Bažnyčia. Per tarnavimą ir savęs dovanojimą kitam YRA ĮMANOMA GYVENTI SKAISČIAI.
Atsakė kun. Arūnas Liepos 21, 2011
1. Klausėjas atskiria lytiškumą nuo asmens, dabar labai madinga tada galima atskirti meilę nuo intymumo (sekso nevartoju, nes jis pradėtas naudoti apibūdinant gyvulių sueitį).

Skaistumas - savo lytiškumo integravimas, žmogus yra viena su savo lytiškumu, jausmais, kūnu

2. Autoriui - poreikio patenkinimas yra gėris, slopinimas blogis. Tada atrodo, kad gyvenimo tikslas tik poreikių tenkinimas, kuo daugiau tuo geriau - tobulas hedonizmas. Gyvenimas, kaip savaime tekantis poreikių srautas. Dėja, kur nėra laisvo apsisprendimo, ten nėra ir džiaugsmo ir žmogiškumo ar sveikos psiche.

Katalikų mokymas kalba, kad žmogus yra laisvas pasirinkti ir apsispręsti ir visos askezės apsimarinimo pastangos yra skirtos tam kad, tos laisvės būtų daugiau. Kad ne tavo poreikiai tave valdytų, o tu juos.

3. Autorius neigia arba nesupranta galimybės tokiai laisvei, beje jinai suprantama tik tikinčiam ir priėmusiam Dievo gailestingumą per Jėzų Kristų.

4. Gaila, bet autorius turi problemų su lytiškumo priėmimu, kas matosi iš irzlaus ir paniekinančio klausimo.
Užduoti Klausimą

Temos


...